• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Tråden om privatlån hos Santander

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

återfallandeproblem2016

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
27 Oktober 2020
Meddelanden
112
Mottagna reaktioner
24
Poäng
112
Vet inte om jag kan kalla det samtal, men ja jag svarade och då var det en kvinna som var riktigt otrevlig förklara inget vad allt handla om. 5 min senare fick jag sms att jag gjort avtal om att betala en viss datum. Jag kopplade inte fråns att jag googlat och frågan här att det gäller satander att nordiccom samarbetar med dem.
 

caldoreon

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
10 Januari 2022
Meddelanden
110
Mottagna reaktioner
37
Poäng
147
Vet inte om jag kan kalla det samtal, men ja jag svarade och då var det en kvinna som var riktigt otrevlig förklara inget vad allt handla om. 5 min senare fick jag sms att jag gjort avtal om att betala en viss datum. Jag kopplade inte fråns att jag googlat och frågan här att det gäller satander att nordiccom samarbetar med dem.
Fy vad tråkigt, det tar tid innan det kommer uppsägningsbrev iallafall. Låg efter 3 månader, sen fick jag 14 dagar på mig att betala in senaste 3 fakturorna
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
Hej.
Är Santander svåra att få bud om man söker via låneförmedlare? Kollar de på banktransaktioner? Tänker söka 300k men har 7ff 340k inkomst och 50k u-skott. Ca 75k synliga lån och krediter på UC.
 

lanaren360

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
27 April 2016
Meddelanden
584
Mottagna reaktioner
235
Poäng
417
Hej.
Är Santander svåra att få bud om man söker via låneförmedlare? Kollar de på banktransaktioner? Tänker söka 300k men har 7ff 340k inkomst och 50k u-skott. Ca 75k synliga lån och krediter på UC.
Har haft 2 lån hos dem, varje gång har jag bara skrivit på avtalet och fått pengarna nästa dag.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp